środa, 4 września 2013

Kot

kot wys 50cm cena 55zł

11 komentarzy:

  1. Kocyurzysko pięknie pręży grzbiet i wykonany jest cudnie.Takiego to do domku i niech myszy wyłapuje jakby czasem na harce im się zebrało,albo podwórka może popilnowaćzamiast czteronoga.Tak poważnie to jest extra i mam nadzieję,że wybaczysz mi to moje zwariowane poczucie humoru.Pozdrowionka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie koty a ten jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze Ty to masz talent;))Kocur boski jest i basta:))A sąsiadka jest pewnie w drodze do mnie;)Przeczytała kobiecina mój ostatni komentarz i albo chce mnie poznać,albo udowodnić,że nie jest taka sztywniarą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mem co się dzieje z sąsiadką bo ostatnio jej nie widziałem być może się gdzieś wybiera

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi poznać i powitać:) kocur jest świetny:)

    Ps. mam duży problem z weryfikacją, napisy są tak zamazane, że trudno dodać komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację talęnt ma każdy

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocurek idealnie wyprofilowany, pięknie pręży grzbiet :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ super kocur pewno czai się na jakiegoś bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ oryginalne są Twoje prace. Te kot jest obłędny. Każda praca jest niezwykle pomysłowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń